יצירת קשר
לחשבון האישי שלי
ראשי
שלום אורח - התחבר
עגלת הקניות שלי:
(0) פריטים - 0.00 ₪
 איך לעצב מוצר

מאמר - חלון ראווה מנייר- טיפים לעיצוב קטלוג

טיפים לעיצוב קטלוג

חלון ראווה מנייר: טיפים לעיצוב קטלוג
לחזרה לעמוד מאמרים ראשי - לחצו כאן
לעמוד הראשי באתר - לחצו כאן 


חלון ראווה מנייר: טיפים לעיצוב קטלוג

קטלוג הוא לא רק כרטיס הביקור שלכם; הוא לא רק חלון הראווה של העסק – הוא החנות שבה מוצג ומוצע לצרכן הפוטנציאלי המוצר שלכם. הקטלוג הוא גם ה"קנקן" וגם ה"מה שיש בו". קטלוג מרשים ואטרקטיבי הוא גם קטלוג שיווקי ואפקטיבי.

על מנת לעצב קטלוג באופן מקצועי, איכותי ומוקפד עד אחרון הפרטים שבו, חשוב להפקיד את מלאכת עיצובו בידי אנשי מקצוע מאומנים ומנוסים היכולים להציג בפניכם תיק עבודות גדוש ועשיר בביצועיהם – כך תוכלו להתרשם מהיכולת ומהמוצר המוגמר שהפיקו לפני שעבר לבית דפוס.

להלן טיפים אחדים שעשויים לסייע לכם ולהקל עליכם לעצב קטלוג על פי המטרות שלכם, טעמכם והעדפותיכם:

1. בחרו בסטודיו שעיצוב קטלוגים הוא חלק בלתי נפרד ממכלול העבודות שהוא מבצע.

2. נצלו את עיצוב הקטלוג למיתוג העסק שלכם וליצירת מאפיינים עסקיים וזהות עסקית ברורה.

3. התייחסו אל הקטלוג כאל אפיק שיווקי חשוב מאין כמוהו – הוא ישווק אתכם בכל מקום ובכל זמן שבו הוא ייחשף לעיני אנשים.

4. עיצוב הוא מרכיב חשוב ביותר. הוא אינו רק המעטפת של התוכן – הוא חלק בלתי נפרד ממנו. הוא הפנים שלו. הוא תדמיתו והוא דימוי.

5. הקפידו על עיצוב שאינו מאפיל על הטקסט ועל תמונות המוצר ואינו מבליע אותם. הקפידו על עיצוב המחדד ומעצים את התוכן, את המהות ואת העיקר – האפקטיביות של המוצר והיכולת שלו לתת מענה לצרכי הלקוחות.

6. העדיפו נייר איכותי וקשיח. קטלוגים מדופדפים לעתים תכופות, לא אחת על ידי מספר רב של אנשים והם מחליפים ידיים רבות – חשוב שיהיו עמידים. כמו כן, על נייר איכותי ניתן לראות את העיצוב ברזולוציית צבע טובה ואיכותית.

7. הקטלוג הפיזי, המודפס הוא, במידה רבה, כמו חנות המוצרים הווירטואלית באתר האינטרנט שלכם. הוא נגיש לכול ובכל זמן ועל פיו נקבע הרושם בעיני הלקוח הפוטנציאלי. קטלוג מושקע, איכותי, שובה ומרהיב עין מגרה לעיון, לדפדוף, ללימוד ההיצע שבו. קטלוג מקצועי שהגימור שלו מוקפד ומלוטש ואין בו רבב ודופי, מעיד על עבודה מקצועית.

8. רצוי להסתייע בעצותיהם ובניסיונם המצטבר של גרפיקאים מקצועיים המתמחים בעיצוב קטלוגים בנושאים כגון: הרכבת צבעים ושילוב שלהם, ההבדל בין צבעים חמים וצבעים קרים, היחסים הרצויים בין המלל, התמונות והצבעים במרחב הדף ועוד.

9. כאשר אתם משקיעים כסף בעיצוב קטלוג, חשוב לחושב על השקעה זו כעל הוצאה שתפקידה ומטרתה לחולל הכנסה – הוצאה חיונית, כדאית ומשתלמת. אל תחסכו כסף בעיצוב – למרות שחשוב להזכיר שהעיצוב, מהודר ומרהיב ככל שיהיה, הוא לא זה שיקבע לבדו את מידת הביקוש למוצרים שלכם.

10. יחד עם אנשי מקצוע המופקדים על עיצוב הקטלוג של המוצרים שלכם, אתם שולחים את לחמכם על פני המים. אפילו גדול המעצבים לא יכול לבוא (ולא צריך לבוא) במקומה של תכנית שיווקית מושכלת ואפקטיבית. קטלוג מעוצב היטב ודאי תומך בה ומגביר את האפקטיביות שלה, אבל לא בא במקומה. על מנת להפיק ולמצות מהקטלוג את מלוא הפוטנציאל הגלום בו, רצוי ומומלץ לפנות להפקתו אל מי שזו מומחיותם.

***

המאמר נכתב על ידי סטודיו ורטיגו המומחה במיתוג עסקי, עיצוב קטלוגים לתצוגה ועוד

לחזרה לתחילת הדף לחצו כאן

להצעות מחיר להדפסת קטלוג לחצו כאן

דפוס-ראשימאמרים בדפוסשאלות ותשובותשליחת קבצים מוכנים להדפסהעל החברהתנאי שימוש באתרמחירי משלוחים למוצרי דפוס באתר הרצל 98 ראשון-לציון
טלפון: 03-6500360 דוא`ל: hogr@zahav.net.il
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין