יצירת קשר
לחשבון האישי שלי
ראשי
שלום אורח - התחבר
עגלת הקניות שלי:
(0) פריטים - 0.00 ₪
 איך לעצב מוצר

מאמר - כל מה שרציתם לדעת על מוצרי קידום מכירות ללקוחות שלכם

`כל

כל מה שרציתם לדעת על מוצרי קד"מ
ללקוחות שלכם

לחזרה לעמוד מאמרים ראשי - לחצו כאן
לעמוד הראשי באתר - לחצו כאן 

כל מה שרציתם לדעת על מוצרי קידום מכירות ללקוחות שלכם

בתור עסק, אתם בוודאי יודעים כמה חשוב שתפרסמו ותשווקו את עצמכם ובכך תגדילו את מאגר לקוחותיכם. כמובן שכל זאת צריך להיעשות מבלי להזניח את הלקוחות הקיימים.

כיום, יש מגוון דרכים שבאמצעותן תוכלו לשווק את העסק, החל מבאנר בפורטל אינטרנט ועד שלט חוצות באיילון. אך האם חשבתם לשווק את עצמכם באמצעות מוצרי קידום מכירות?

מהם מוצרי קד"מ?
מוצרי קד"מ (קידום מכירות) הם מוצרים פרסומיים פשוטים, שעלותם יחסית נמוכה בהשוואה לאמצעי פרסום אחרים כמו פרסומת בטלוויזיה, שלט חוצות וכו`.

המוצרים האלו יכולים להיות מוצרים משרדיים (לוחות שנה, מעמד למזכרים, משטחים לעכבר וכו`), מוצרים לטיולים (תרמילים, צידניות, פנסים, צלונים, כדורי ים, כובעים וכו`), מוצרים לבית (נרות ריחניים, ספלים, ערסלים וכו`) או מגוון מוצרים אחרים (מחזיקי מפתחות, סיכות, חולצות, ספלים וכו`). על כל פריט יוטבע הלוגו שלכם בצירוף פרטי התקשרות.

אופציה אחרת למוצרי קד"מ היא לחלק דוגמיות חינמיות של המוצרים שלכם וכך למשוך צרכנים להתנסות בהן. אם אנשים יאהבו את הדוגמיות, הם ישמחו לרכוש את המוצרים.

מה הרעיון מאחורי מוצרי קד"מ?
כשאתם מחלקים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים מתנות, אתם נהנים מהיתרונות הבאים:

פרסומת חינמית – אותו אדם שקיבל את המתנה שלכם יכול להשוויץ בה לפני חברים וקרובי משפחה. כך העסק שלכם מתחיל להתגלגל ולזכות בתהודה והכל – מבלי שתתאמצו בכלל, בחשיפה טבעית.

קשר רגשי - כשאתם מעניקים ללקוח פוטנציאלי מתנה, אתם מראים לו הערכה ויחס חם ומגדילים את הסיכוי שאותו לקוח פוטנציאלי יהפוך ללקוח קבוע.

המתנה שלכם מהווה תזכורת מתמדת ללקוחות - היא שומרת עליכם בתודעה שלהם.





שמירה על קשר עם לקוחות קיימים – זכרו כי אתם חייבים לטפח את הקשר עם לקוחות קיימים שלכם כך שהם יחזרו לרכוש מכם. היום התחרות בין עסקים קשה וצמודה ויש להילחם על כל לקוח. כשאתם נותנים ללקוח מתנה כייפית, יומיומית ופרקטית, אתם מפתיעים, משמחים ויוצרים עימו אווירה ידידותית וטובה. לקוח מרוצה שמרגיש שמשקיעים ומפנקים אותו, ישוב לעשות עימכם עסקים.

טיפים למוצרי קד"מ

  • לפני שבוחרים מתנות, חשוב שתגדירו לעצמכם מסגרת תקציבית. לאחר מכן, בחרו את המתנות והזמינו את כמות הפריטים הרצויה.
  • על כל פריט יש להטביע את לוגו העסק, כך שאם אין לכם לוגו, זה בהחלט הזמן לעצב אחד.
  • חשוב לחלק את המתנות בזמן הנכון. לדוגמה, בזמן החגים או באירועים משמעותיים ללקוח (כמו יום נישואין, יום הולדת, לידה וכו`). כך אתם מראים ללקוח שאתם זוכרים את הרגעים החשובים לו. פרמטר הזמן חשוב במיוחד, שכן מתנה שתתקבל באיחור תאבד מהאפקט שלה. לכן, היערכו מראש ואל תדחו את תכנון המתנות לדקה האחרונה.
  • כדאי להשקיע במתנות ולא לחלק מתנות בנאליות, שמסגירות את העובדה שלא הושקעה בהן מחשבה. בנוסף, חשוב לדעת שמתנה שנראית זולה ולא איכותית תעשה לכם פרסום שלילי.
  • אם אתם רוצים לחלק כמתנות את המוצרים שלכם – חשוב שהם באמת יהיו יפים ושימושיים (ולא, לדוגמה, סטוק שלם של מוצרים פגומים שאתם רוצים להיפטר מהם).
  • כדאי להתאים את המתנות לעונת השנה. לדוגמה, בקיץ אפשר לחלק תיקי ים, צידניות וכו`. בחורף אפשר לחלק כובעי פליז, מחממי אוזניים, מטריות, טרמוסים, כרבוליות וכו`.

חשוב לבחור בבית דפוס איכותי שמקפיד על איכות ההדפסה שלו ויודע גם לעמוד בלוחות זמנים צפופים (בעיקר אם נזכרתם מאוחר בעניין המתנות). אנחנו בגולייר הפקות תמיד נשמח לעמוד לשירותכם ולספק איכות מובטחת וזריזות ביצוע.

לסיכום, מתנות קד"מ הן דרך נפלאה לפנק ולשמח גם את הלקוחות הנאמנים שלכם וגם את הלקוחות הפוטנציאליים. זו הזדמנות פז לתפוס שתי ציפורים במכה אחת – גם לשמר ולטפח את  הלקוחות שלכם וגם לפרסם את עצמכם ולזכות בחשיפה שמובילה ללקוחות חדשים.

מעוניינים במוצרי קד"מ איכותיים ובמחירים תחרותיים?
צרו עימנו קשר: 1-800-1000-11


לחזרה לתחילת הדף לחצו כאן

דפוס-ראשימאמרים בדפוסשאלות ותשובותשליחת קבצים מוכנים להדפסהעל החברהתנאי שימוש באתרמחירי משלוחים למוצרי דפוס באתר הרצל 98 ראשון-לציון
טלפון: 03-6500360 דוא`ל: hogr@zahav.net.il
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין