יצירת קשר
לחשבון האישי שלי
ראשי
שלום אורח - התחבר
עגלת הקניות שלי:
(0) פריטים - 0.00 ₪
 איך לעצב מוצר

מאמר - מדריך למחקר שוק בנושא הזמנות לחתונה או אירועים

מדריך למחקר שוק בנושא הזמנות לחתונה או ארועים

מדריך למחקר שוק בנושא הזמנות לחתונה או אירועים
לחזרה לעמוד מאמרים ראשי - לחצו כאן
לעמוד הראשי באתר - לחצו כאן 

מדריך למחקר שוק בנושא הזמנות לחתונה או אירועים

הזמנות הן חלק בלתי נפרד מכל אירוע ולכן יש להתייחס אליהן בכובד ראש. על אף העובדה שבחירה מוצלחת דורשת השקעה של זמן, מאמץ ומשאבים, ניתן להתעודד מכך שלרשות הלקוחות עומד ארגז כלים מגוון ומוצלח. בשורות הבאות נתמקד בכלי חשוב אחד: מחקר השוק כבסיס לבחירה נכונה של עיצוב ההזמנה ובעל המקצוע יבצע את ההדפסה.

שלב 1: למידה

את מחקר השוק בנושא כדאי להתחיל עם איסוף מידע. כדי לאסוף מידע בנושא העיצוב הרצוי, ניתן להשתמש באתרי אינטרנט העוסקים בעיצוב ויכולים לספק טיפים ועצות מעשיות גם עבור הזמנות. הגישה אל האתרים הללו לא דורשת רקע טכני או ניסיון, והיתרון שלהם שהם לא מחייבים את הלקוח לבחור מיד בתוצאה הסופית. במילים אחרות, ניתן להשתמש במידע המופיע באינטרנט בתור נקודת פתיחה ועוגן להשוואה בהמשך המחקר.

שלב 2: פניה אל בעלי מקצוע

השלב השני במחקר שוק בנושא הזמנות לחתונה או לאירועים אחרים דורש פנייה אל נציגי סטודיו ובתי דפוס. אלו אנשי מקצוע שיודעים כיצד לייצר עבור כל לקוח את המוצר האופטימאלי עבורו. יש להם את הניסיון, ההכשרה והידע הדרושים כדי להפוך כל אירוע לחגיגה בלתי נשכחת, לפחות בכל מה שקשור להזמנה. את הטקסט כתבו  על דף נייר ותבצעו סריקה לנייר שכתבתם ושלחו אל בית הדפוס גם בשלב הזה אין צורך להתחייב והמטרה היא לייצר כמה שיותר כלים למחקר אמין. בסופו של דבר, המחקר נועד לסייע בחיסכון בהוצאות ולהבטיח הזמנה אידיאלית

שלב ביניים מתודי 1: מדוע בכלל יש הבדל בין הזמנות?

לפני שממשיכים כדאי לעצור ולהבין מדוע ישנם הבדלים בין הזמנות שונות.

  • הקהל באירוע: אי אפשר להתעלם מהעובדה שהאורחים הם פקטור מרכזי בבחירת סגנון ההזמנה ועיצובה. ההזמנה מותאמת לטעם הקהל ולאופיו.
  • המפיקים: יש כאלה שמעדיפים לנצל את האירוע על מנת לעצב הזמנות סולידיות, לעומת אחרים המשתמשים בהזדמנות כדי להביא לידי ביטוי את היצירתיות שבתוכם. לא קיימת רק דרך אחת לעצב הזמנות ולכן ישנו מגוון רחב של אפשרויות.
  • תקציב/איכות: בין מוצרי דפוס יש גם פערים של איכות. חומרי הגלם בהם משתמש בית הדפוס, סוג הנייר ואפילו גודל ההזמנה קובעים מה תהיה האיכות שלה. מחקר השוק חייב להתייחס אל ההיבט הכלכלי של עיצוב והדפסת מוצרי נייר. מצד אחד, יש לבצע את המחקר כדי לחסוך בהוצאות מיותרות ולהשיג את ההצעה המשתלמת ביותר. מצד שני, לא כדאי לוותר על מוצרי דפוס איכותיים שיישארו לאורחים למזכרת ולכל החיים. כדאי לשים לב לאיכות של המוצרים ולא להתפשר על חומרי גלם משובחים.

שלב 3: הפרטים הקטנים בדרך להצלחת האירוע

השלב האחרון במחקר השוק כרוך בירידה לפרטים. כדאי לשבת עם מעצב ולהתרשם מהזמנות שונות, לבצע תיקונים ובעיקר לבדוק האם התוצאה עולה בקנה אחד עם הדרישה המקורית. רגע לפני ששולחים את ההזמנה לדפוס, יש לברר פרטים על רזולוציה, גודל פונט, ספקטרום צבעים ואופן הפיזור של הטקסט.

לסיכום, מחקר שוק מתבצע בשיטת הפירמידה ההפוכה. כדאי להתחיל עם בירור כללי לגבי היצע המוצרים, להמשיך עם הגדרה של מטרות והעדפות אישיות ולסיים בהחלטות עקרוניות ומעשיות.

אנו מציעים אלפי תבניות שונות של הזמנות לאירועים וכרטיסי ברכה, הכוללות מגוון עצום של צבעים, רקעים, פונטים שונים ועוד, כך שכל אחד יוכל למצוא אצלנו את ההזמנה או הכרטיס ברכה המתאימים לו ביותר. צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו גם אתם להנות מכל היתרונות של הזמנות וכרטיסי ברכה מקצועיים.


לחזרה לתחילת הדף לחצו כאן

דפוס-ראשימאמרים בדפוסשאלות ותשובותשליחת קבצים מוכנים להדפסהעל החברהתנאי שימוש באתרמחירי משלוחים למוצרי דפוס באתר הרצל 98 ראשון-לציון
טלפון: 03-6500360 דוא`ל: hogr@zahav.net.il
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין