יצירת קשר
לחשבון האישי שלי
ראשי
שלום אורח - התחבר
עגלת הקניות שלי:
(0) פריטים - 0.00 ₪
 איך לעצב מוצר

מאמר - שאלות ותשובות על רולאפים

רולאפ

שאלות ותשובות על רולאפים
לחזרה לעמוד מאמרים ראשי - לחצו כאן
לעיצוב והזמנת רולאפ ישירות מהאתר לחצו כאן
לעמוד הראשי באתר - לחצו כאן 


שאלות ותשובות על רולאפים 

מעוניינים לשווק את המוצרים שלכם בתערוכה או בקניון? רולאפ מעוצב הוא דרך מצוינת לעשות זאת. הוא ימשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים ויביא אותם עד אליכם. רולאפ מוצלח יבטיח שאנשים לא יתעלמו מכם. הוא יגרום להם לעצור, להתבונן בו, להסתקרן ולגשת אליכם.

מעוניינים לדעת עוד? ריכזנו עבורכם כמה שאלות על רולאפים, כדי שתוכלו להבין במה מדובר ולבחור את הרולאפ המושלם לעסק שלכם.

מהו רולאפ?

רולאפ הוא שלט פרסומי עומד, שמורכב מפוסטר מנייר מבריק שאפשר לגלגל, עמוד מאסיבי מתקפל ובסיס יציב. אפשר לאפסן את הרולאפ בקלות ובנוחות בתוך תיק נשיאה ולקחת אותו לכל מקום. הניידות של הרולאפ – העובדה שאפשר לקחת אותו לכל מקום, לפרוש ולהעמיד אותו על הרצפה ללא צורך במתלה – היא אחד מיתרונותיו הגדולים. הפוסטר עצמו מצופה בשכבה מגינה שמאריכה את חייו.

חשוב לדעת שניתן להחליף את הפוסטר מעת לעת, כך שרולאפ אינו מוצר חד פעמי. אתם יכולים להשתמש בו שוב ושוב – עם פוסטר שונה.

איפה כדאי להשתמש ברולאפ?
בביתנים בתערוכות, באולמות, בקניונים, בבתי מלון, בחנויות, במסעדות ועוד.

כמה זמן לוקח לייצר רולאפ?
הכנה של רולאפ אינה אורכת זמן רב. עם זאת, הקונספט, הכתיבה והעיצוב – מצריכים תכנון ומחשבה מוקדמים. לכן מומלץ להזמין את הרולאפ כמה ימים מראש. עם זאת, במקרים דחופים, בהחלט אפשר להזמינו מהיום למחר.

על מה חשוב להקפיד?
חשוב לבחור בית דפוס איכותי שמציע הדפסה משובחת ומתקני רולאפ איכותיים – כאלה שמחזיקים מעמד זמן רב ולא מתפרקים אחרי יום אחד בלבד.

איך מעצבים רולאפ אפקטיבי שמושך תשומת לב?
הנה כמה טיפים:

  • בחירת עיצוב נכון ומתאים: העיצוב צריך להעביר את המסר שלכם בצורה פשוטה וברורה. לכן אל תעמיסו יותר מידי גרפיקה, תמונות, מלל וצבעים ברולאפ. רולאפ שיראה עמוס מידי יבלבל את הצופים. כדאי לבחור בתמונה עיקרית אחת ולהוסיף לה כיתוב – אך לא יותר מידי.
  • מבחינה צבעונית כדאי להיצמד לשניים-שלושה צבעים שלא יעמיסו על הרולאפ. כמובן, הצבעים שתבחרו צריכים להתאים לצבעי הלוגו ולמיתוג שלכם. הטקסטים צריכים לבלוט ו"לקפוץ" מצבע הרקע, כך שיהיה נוח וקל לקרוא את הכיתוב, גם ממרחק.
  • באופן טבעי אנשים יביטו בחלק העליון של הבאנר. מסיבה זו הקפידו שכל המילים החשובות, כמו – "הנחה", "סוף עונה", "מבצע" וכו` – יהיו בטווח הראייה (כלומר, בחלק העליון), כך שיתפסו את תשומת לב העוברים והשבים.
  • אם אתם מתכננים לכלול תמונות ברולאפ שלכם (כמו צילום אווירה או תמונה של המוצר), הקפידו שהן תהיינה איכותיות (ברזולוציה של לפחות  DPI300) ובפורמט צבעוני CMYK.
  • חשוב שתכללו את פרטי ההתקשרות שלכם (כתובת אתר, דוא"ל, טלפון, פייסבוק וכו`). זאת, מכיוון שיהיו אנשים שיבחינו ברולאפ אך לא יוכלו לדבר איתכם באותו הרגע – אולי תהיו עסוקים עם לקוחות אחרים באותה שעה, או שהם ימהרו.
  • רצוי לשלב את הרולאפ בקמפיין שיווקי כולל, כמו מודעה בעיתון וכו`. עם זאת ניתן להשתמש בו גם בפני עצמו.

לסיכום, רולאפ הוא דרך מצוינת לקדם מוצר או שירות שאתם מציעים. כל זאת – בהנחה שאתם אכן מקפידים על כתיבה שיווקית נכונה, עיצוב מקצועי ורולאפ איכותי.

אנו בדפוס גוליר נשמח ללוות אתכם בכל תהליך ייצור ועיצוב הרולאפים – החל מהשלב הרעיוני, דרך העיצוב והייצור ועד האספקה אליכם. כל זאת באיכות ובמחירים ללא תחרות! לפרטים: 1-800-1000-11

לעיצוב והזמנת רולאפ ישירות מהאתר לחצו כאן


לחזרה לתחילת הדף לחצו כאן

דפוס-ראשימאמרים בדפוסשאלות ותשובותשליחת קבצים מוכנים להדפסהעל החברהתנאי שימוש באתרמחירי משלוחים למוצרי דפוס באתר הרצל 98 ראשון-לציון
טלפון: 03-6500360 דוא`ל: hogr@zahav.net.il
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין