יצירת קשר
לחשבון האישי שלי
ראשי
שלום אורח - התחבר
עגלת הקניות שלי:
(0) פריטים - 0.00 ₪
 איך לעצב מוצר

מאמר - שיטות פרסום שונות הקיימות כיום בשוק

שיטות פרסום שונות

מאמר על שיטות פרסום שונות
לחזרה לעמוד מאמרים ראשי - לחצו כאן
לעמוד הראשי באתר - לחצו כאן 


 שיטות פרסום שונות הקיימות כיום בשוק

חשיבה יצירתית עשויה להשתלם לכם בכל תחום – קל וחומר בתחום השיווק. חשיבה כזאת מפרה, מיטיבה ומשביחה את הקרקע שממנה צומחים הרעיונות השיווקיים היותר אפקטיביים.

בבסיסה של חשיבה שיווקית ניצבת ההנחה כי כל מקום וכל זמן מתאימים לשיווק – כל במה וכל פלטפורמה. מחשיבה שכזאת נגזרת ראייה של כל אדם כלקוח פוטנציאלי.

שיטות פרסום ואמצעי פרסום מגוונים מאפשרים להעצים את האפקט השיווקי של כל בעל חברה או עסק. כל מוצר כל שירות שמפורסמים בכמה שיותר ערוצים ונישות עשויים להיחשף בפני קהל לקוחות פוטנציאליים גדל והולך.

להלן שיטות פרסום שונות, אשר כל בעל עסק עשוי להסתייע בהן ולהיווכח בהשפעתן הגדולה:

      1. הפקות דפוס: פולדרים, קלסרים, פליירים, מגנטים, לוחות שנה, מעטפות ממותגות לאירועים, כרטיסי ביקור, כרטיסי ברכה ממותגים, חותמות, רולאפים (מתקני תצוגה שניתן להעמידם בכניסה לתערוכה או למבנה).

      2. מתקנים מתנפחים מתאימים לכנסים, לירידים, לתערוכות, לוועידות, לאירועים עסקיים וחברתיים שונים. ניתן להשתמש בהם כשער כניסה למתחם, כרקע או בדוכני מכירה שונים. ניתן לנצל את המתנפחים גם כאלמנט גימיקי, בידורי, המוסיף נופך של שעשוע, בדיחות דעת קלה והרבה צבע.

      3. פרסום באינטרנט: פרסום במנוע החיפוש גוגל, באתרים, בבלוגים, בפורמים, ברשתות חברתיות, בדואר אלקטרוני ובכל נישה שמחזקת ומעצימה אתכם כספקי מוצר או שירות מקצועיים, ייחודיים.

      4. פרסום מפה לאוזן, מאדם לאדם על בסיס "חבר מביא חבר".

      5. פרסום בתקשורת – בטלביזיה, ברדיו או בעיתונות: כפרסומת ממומנת, ככתבה, כקטע במדורי חברה, כאזכור במאמר (תוכן שיווקי).

      6. שכירת איש העוסק ביחסי ציבור ומחדיר את המוצר או את השירות שלכם באפיקים שונים של תקשורת ההמונים.

      7. עדות אישית של מישהו שהשתמש במוצר ומוכן להמליץ עליו.

פרסום הוא, במידה רבה, סוג של הימור. אף שיש ערוצים שיווקיים הנתפסים ומזוהים כאפיקים שרמת החשיפה של הציבור למסריהם היא רבה יותר, לא אחת מושג אפקט שיווקי אפקטיבי ביותר דווקא באפיק שיווקי שנחשב מתון, מינורי וסולידי יותר.

על מנת להפיק, למצות ולמקסם את התועלת שבכל אחת משיטות הפרסום השונות חשוב לבחור במגוון של שיטות ואמצעים – מן הסתם בכפוף לגובה התקציב שעומד לרשותכם.

כיום, יותר מאשר בכל תקופה בעבר, הופך המאבק על תשומת לבו של הצרכן הפוטנציאלי מאבק קשה  על הריכוז ועל הקשב שלו. מאחר שמשך הזמן שיש לנו ללכוד את תשומת לבו ולגרום לו לייחד למסר שלנו זמן, קשב וריכוז נאמד בשניות אחדות בלבד – המסר השיווקי שלנו צריך להיות, קצר, מהיר, קליט, קליל, בהיר, מהודק ואטרקטיבי. מי שמצליח לעשות זאת - מצליח בגדול.

***

המאמר מובא לכם בחסות מימד נוסף, המתמחים ביצירת מתנפחים לפרסום וקד"מ.

לחזרה לתחילת הדף לחצו כאן

דפוס-ראשימאמרים בדפוסשאלות ותשובותשליחת קבצים מוכנים להדפסהעל החברהתנאי שימוש באתרמחירי משלוחים למוצרי דפוס באתר הרצל 98 ראשון-לציון
טלפון: 03-6500360 דוא`ל: hogr@zahav.net.il
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין